离开瑞士之后,前往巴黎
午饭于法国一小镇名叫"第戎-Dijon"
当然唔系咩旅游城市,比较宁静

中间又系凯旋门~当然无巴黎嗰个靓同出名喇~

到达巴黎已经系时间去吃晚饭
我地吃饭嘅餐厅所位于嘅嗰条街真系非常繁忙
而且对面马路就系好鬼出名嘅westin hotel, 甘啱嗰晚又搞function
所以好多靓车塞系嗰度,真系大开眼界~~~(关于靓车,仲有后续"报道",敬请留意~)

翌日,依然系巴黎市内观光
一早我地就抢头位去eiffel tower
呢座建筑当初系为咗申办世界博览会而建
仅仅花咗2年时间,用咗7000吨刚才建成,以设计者名字命名
系嗰个19世纪末20世纪初建筑以砖头为原材料嘅年代,eiffel tower 曾经被视为"钢筋怪物"



从eiffel tower第二层望落来嘅景色


某某广场~


人民历史博物馆~

来到巴黎,当然少不了观赏塞纳河两岸风光~
听导游话,每年嘅8月中下旬,巴黎政府都会花钱将塞纳河的一小段河道建成人工沙滩,共市民享用~
真系羡慕啊~~~呢D先致系为人民服务,呢D先系"羊毛出在羊身上"嘅税收~

游船上看到的巴黎圣母院外观~


原始嘅自由女神像~

游船嘅时候真系有D唔爽
一班唔知边度来嘅"中国同胞",企系船头指指点点,大呼小叫
搞到大煞风景,影响大家游河嘅靓靓心情
真系彻底无语!!!!!!!!

我地按照预约嘅时间,准时来到凡尔赛宫参观
点知相机居然无电.....
搞到只能够系宫外影咗一两张相就over喇...

凡尔赛建筑群一角~


凡尔赛后花园~

静系睇宫外就已经甘气派,可以想象宫内几甘金壁辉煌喇~
天花板画满歌功颂德嘅油画,墙壁上又挂住历代君主,皇后嘅画像~
龙床,后冠,一一展览出来,气派非凡~
其实相机无电都系一件好事,导游画其实闪光灯对入面嘅陈列品有一定程度嘅影响
有D已经甚至要用玻璃罩起来
所以我地都算做咗见好事~
听讲外国人去旅游好少影相
因为距地觉得最美嘅画面已经留系心中~

继续市内观光

巴黎凯旋门
只系停留咗短短20分钟
跟住我地就要去大拆一餐喇~~~~
法国大餐哦~~~~
不过导游带得你去都唔方会地道嘎拉~纯粹系吃气氛嘅啫~
我地同团有D中老年夫妇,好开通又识享受生活
去嘅国家可能仲多过我地后生~
吃饭嗰阵一路搞热气氛,真系好好玩~
当晚红酒,白酒任喝
饮到我人都high high 地,不过又未至于醉啵~~
嗰种感觉几得意~~~哈哈

我地系巴黎足足停留咗2日
跟住又睇咗巴黎圣母院



圣母院内部玻璃花窗

卢浮宫当然亦都唔少得
不过时间有限,根本无可能睇得晒成个展馆嘅40000见展品
只能抓重点精髓~

卢浮宫外观~


断臂维纳斯


胜利女神


蒙娜丽莎的微笑.......完全接近唔到! 前面有成100人都似~我甘嘅身高可以拍成甘已经好唔错liao.....

自由活动时间期间我地去咗睇巴黎歌剧院

跟住随便买咗法国长包,一大盒沙律作为晚餐
之后就要到巴黎北火车站,乘坐欧洲之星前往伦敦喇~
 
to be continued...
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 drjb1010 的頭像
    drjb1010

    揸星小屋

    drjb1010 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()