欧洲,简直系名车嘅天堂
特别系瑞士同法国
人地嘅BENZ同BMW相等于我地嘅的士
MINI相等于我地嘅QQ
法拉利,PORSCHE相等于我地嘅BENZ,BMW
讲嘅当然唔系价钱,而系普及程度
周街都系名车
就算系普通牌子,例如标志
或者系国内亦唔罕见嘅AUDI
车款都比国内嘅靓好多
我见到一部AUDI双座黑色房车都相当唔错啊~~~
法拉利一次过见到3只颜色,黑,黄,红~~~
注意!!!系0系马路上跑嘅法拉利!!!而唔系陈列室入面静止嘎喔~
仲有一部黄色林宝坚尼~~~天啊~~~

见到人地可以拥有甘嘅靓车,当然羡慕死喇~
点解我地就无得享受咧?
一个,人地制造汽车技术一流,买翻自己做嘅嘢边使交乜税~
我地D"同胞"就唔同喇,打足差唔多成倍嘅税~
第二,人地D咩收入先得嘎
最差嘅一个月都有800euro
中产人士更唔使讲
有成几千蚊甚至更多
听导游讲,20000-30000euro就已经有唔错嘅车喇
以一个普通打工仔计,大概存一年多嘅钱就可以买部车喇~~~!!!!!
再来,欧洲人如果条件许可,一般一个家庭都會有2部车
一部小排量罗来翻工,另一部大D嘅就系family day郊游用嘅
难为中国人民打拼一辈子有一部车有栋楼就已经好唔错喇....

从车呢一点扩展来讲
欧洲真系一个高收入,相对低消费嘅地方
可想而知国民生活素质有几好
哈哈~~~如果系欧洲打工,翻来消费,甘D银纸仲见使添~~~~(day dreaming...)
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 drjb1010 的頭像
    drjb1010

    揸星小屋

    drjb1010 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()