今日同室友坐系体育馆门前嘅空地,等上体育课
旁边有一个记者系度采访紧貌似系民族运动会嘅参赛选手
开玩笑甘话等阵就轮到我地被采访嘎拉
点知,呢个时候,嗰位记者仁兄
真系揸住相机走过来,同我地讲:
嗰边3位系台湾来嘅运动员,不如你地邀请距地过来影相啦~~~~
(奇怪,点解会变咗我地邀请距地影相嘅?!莫名其妙)
之後影相仲搞笑
个记者同我地讲:你地活泼D啦~~~~
gosh,同唔识嘅人影相点活泼咧?更何况我本人来讲都唔中意影相....
就甘,我地系记者嘅一手操控下影咗几张相俾距交差
而嗰3个运动员(实际上系高三嘅学生,牛高马大,反观我地几个就好似初中生甘.....个记者居然唔相信我地系大二嘅...)
亦都好无奈甘走咗......

朋友们,当你翻阅报纸嘅时候
如果系关于民族运动会嘅报导中见到我嘅唛头
唔使怀疑喇,嗰个就系我来嘎拉~~~
仲有我2个傻傻嘅室友,哈哈哈哈哈哈~~~~
如果真系见到,记住话我知系边份报纸喔~~~~~
因为我地都唔记得问个记者.....
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 drjb1010 的頭像
    drjb1010

    揸星小屋

    drjb1010 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()